• هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ). من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط. معرفة المزيد.

قصص لواط سالب و عمو جمال بعبصني وناكني

ام عمر

Administrator
ادارة المنتدى
#1
انا شريف 18 سنة
قصير, ورفيع, وشعري طويل وكيرلي
لوني أبيض وشكلي اصغر من سني (بيبي فيس)
بابا كان عنده صاحب إسمه عم جمال
صاحبه ده كان عنده 48 سنه, ضخم, طويل ومليان, عنده دقن كبيره
وكان أرمل, مراته ماتت وهو صغير قبل ما يخلفوا حتي, ومتجوزش من يوميها
وكان بابا بيحبه جدا وعلى طول قاعد معاه
وعمو جمال كان بيحبني جدا وبيشكر فيا وفي أخلاقي لبابا

انا سالب من يوم ما بلغت, ومن فترة لفترة بتعرف علي ناس جديدة وبنام معاهم لكن علاقات عابرة
وطبعا بحكم هيجاني, اتخيلت كذا مرة عمو جمال بينيكني وانا بضرب عشرة

في يوم من الأيام بابا قالي إنه هياخد ماما ويسافروا يعملوا *****
وإني يا اقعد عند جدتي يا اقعد مع عم جمال
انا طبعا قولت عمو جمال احسن واهي فرصة اتفرج عليه قدامي واتخيل انه بينيكني

لما اهلي وصلوني وسافروا, عمو جمال عاملني معاملة حلوة جدا
اول لما شافني حضني وقالي عامل ايه يا شوشو؟
وكان دايما مهتم بأكلي وشربي وبيديني فلوس فوق اللي بابا سابهالي كمان
في يوم وانا بدور على حاجة في شنطة هدومي كنت ماسك إزازة بيبسي, فارت مني وقعت علي كل الهدوم

عمو جمال شاف المنظر خد الهدوم كلها حطها في الغسالة وقالي خش إستحمي وانا هجيبلك هدوم من عندي
دخلت إستحميت, خبط عليا وناولني هدوم
ببص في الهدوم لقيتها هوت شورت ضيق اوي (الظاهر مراته كانت رفيعه وفي جسمي) وبودي حمالات وكيلوت أحمر فتله
انا استغربت طبعا, وإترددت البسهم ولا هيقول عليا خول؟ ولا هو أصلا جايبهم عشان هو عايز ينيكني وهايج عليا
أخيرا قولت هو اكيد مش هيقول عليا خول لإن هو اللي جايبهم
لبستهم وطلع وانا ماشي بتمايص في الهدوم
اول لما شافني قام حاضني وقالي هتبرد كده
وشي غاص في بطنه الكبير وقلتله اه يا عمو عندك حق انا بردان
قالي يا روح قلب عمو, وراح رافعني من علي الأرض وواخدني في حضنه لحد الأوضه
نزلني في السرير وغطاني بالبطانية
وخرج !!
طبعا انا كنت هتجنن!
لإني هيجت علي الاخر بسبب اللبس والحضن !
قعدت أبعبعص نفسي واتخيل إنه بينيكني
فجأة لقيت الباب إنفتح وهو واقف قدامي وماسك روب, وبيبصلي, وانا صباعي في طيزي
قالي مش عايز عمو يساعدك
قولتله اااااه ياريت يا عمو
نام فوقيا علي السرير ونزل بوس في جسمي وشفايفي ورقبتي
وأيده بتحسس علي جسمي وبتلعب في بزازي
وبتاعه الكبير لامس بتاعي الصغير
وانا تحتيه عمال اتأوه وهتجنن ااااااه يا عمو جمال اااااه
قالي قومي مصلي
قولتله حاضر يا عمو, قام قعد علي السرير وانا نزلت علي الأرض وقعدت تحتيه وقعدت امص في زبره الضخم أوي والحس فيه, وادخله لحد زوري
لحد ما زبره وقف حديده, شدني قومني من الأرض
ونيمني علي بطني علي السرير
وقلعني الشورت والكيلوت ونام فوقيا
زبره الضخم لامس طيزي العريانة
وهو نازل بوس في رقبتي وبيحك زبره في طيزي
وبعد كده فتح طيزي بأيده
وحط راس زبره ودخله جوايا
وبدأ ينيك فيا كده وهو راكبني وانا بصوت تحتيه اااااااااااااااه اااااااااااااه عمو جمال ااااااااااااااه براحة ااااااااااااااااااه
وهو عمال يدق فيا اجمد وانا اصوت واتلوي تحتيه
قعد ينيك فيا 5 دقايق كاملة بالوضع ده
بعد كده خرجه وقالي دقيقة وراجعلك
راح جاب بدلة رقص مقاسي بالظبط وقالي إلبسها وإرقص لعمك جمال شوية
لبست البدلة, كانت مقاسي برضو
وانا هيجان علي الاخر وطيزي بتاكلني علي زبره الضخم ده اوي
شغل اغنية وقعد علي السرير
وانا قعدت أرقص واهز ولا اجدع شرموطة
وهو قاعد بيلعب في بتاعه
طلعت علي السرير وقعدت ارقص قدامه وطيزي ناحية وشه
وهو عمال يضربني عليها كل شوية
وبعد كده شدني نيمني علي السرير
وقطع كيلوت البدلة من ناحية طيزي ورفع رجلي علي كتافه
ودخل زبره فيا وبدأ ينيكني تاني
وانا من كتر الهيجان مغمض عيني وبصوت وبترعش وبقوله ااااااااااااه ااااااااااااه اجمد يا عمووووووو
وهو عمال يرزعه فيا ويقولي مبسوطة يا رقاصة ويبوس في شفايفي
لحد ما جابهم في طيزي
وخدني في حضنه المشعر, ونمت في حضنه وانا طيزي بتنقط لبنه

أيه رأيكم