• هذا الموقع يستخدم ملفات تعريف الارتباط (الكوكيز ). من خلال الاستمرار في استخدام هذا الموقع، فإنك توافق على استخدامنا لملفات تعريف الارتباط. معرفة المزيد.

قصص سكس عربي قصص سكس رومانسية

ام عمر

Administrator
ادارة المنتدى
#1
في البداية احب اعرفكو بنفسي انا اسمي رافي من مصر عندي 29سنة طولي 185 و وزني 75 انا لون عنيا رمادي فاتح و بتقلب احيانا زرقة انا رياضي تحديدا بالعب باسكت بول و بروح چم ف من الطبيعي يبقي عندي عضلات انا ساكن في احدي المدن الراقية و الفخمة و عندي شركة ليا و عندي فلا ساكن فيها لوحدي انا شهواني اووي و بعشق الجنس لدجة الجنون بيه انا كنت متجوز زمان بس جواز صالونات و طلقتها بسبب عدم تفهمها ليا و احتياجاتي من ممارسة جنسية و بما اني طلقت اللي كانت مراتي فبقيت بمارس العادة السرية كتييير و في يوم وانا رايح الشركة في واحة العربية بتاعتها عطلت و مكنش في غيري و غيرها في الطريق نزلت عشان اساعدها لانها كانت لوحدها نزلت و وانا رايح ليها لقيتها صااارروووووخ مش هقول شعر اصفر و عيونها زرقة والكلام الفاضي ده لا انا هوصفها بجد هي كانت طويلة و شعرها غجري اسود و كانت بشرتها برونزي و عنيها بني تسحر و مكانتش حاطة ميك اب لا دي كانت قممممر اما بزازها كانت متوسطة و رجليها ملفوفة و طيزها مشدودة كرباك و كان عودها تحفة مش تخينة ولا رفيعة و تقريبا بتلعب رياضة معينه او بتروح جم لا كان ليها عضلات بس مش بارزة اووي نزلت قولتلها البطارية نايمة ثانية واحده عشان اقومهالك جبت سلك و وصلته بين البطريتين و اشتغلت قولتلها حضرتك اسمك ايه قالتلي صافي قولتلها طب و حضرتك رايحة فين قالتلي انا المفروض انها تروح شركة عشان تقدم هنك مساعد مدير قولتلها شركة ايه قالت اسم الشركة بتاعتي قولتلها انا قبلت طلبك قالتلي باعتبارك ايه قولتلها انا صاب. مدير الشركة فرحت اووو يانها المساعدة بتاعتي الجديدة المهم رحنا الشركة و مضيت الطلب و بقت المساعدة بتاعتي عزمتها ع الغدا و وفقت رحت و حجزت في مطعم فخم اووي لقيتها جايه ولابسة فستان اسود جلد مبين جمال بزازها و شادد ع طيزها و مخليها كرباك اول ماشوفتها لقيت زبي و قف زي الحديد حولت اداريه عشان ميبنش وطيت ع اديها بوستها و قاعدنا نرغي شويه و عرفت انها مطلقة فقولتلها ان جوزها ده غبي عشان يسيب الجمال ده لوحده قالتلي معلش القدر و فهمت منها انها بتشتغل مش عشان فلوس لا بتشتغل تضييع و قت وانها عايشة لوحده و انها كمان اوبن مايند حبتها اووي و بقينا نتكلم كل يوم في التلفون قبل منامو بقينا اصحاب قوي و بنحكي فكل حاجة و قولتلها انا سبت مراتي ليه و في يوم واحنا بنتكلم في الجنس قولتلها انتي بتشبعي رغبتك ازاي عن طريق العاده السريه برضو و لا ايه قالتلي انها مش بتمارس جنس و انها مبتحبش العادة السرية و بتقول انها مش هتمارس غير مع اللي هيبقي جوزها و قفلنا الموضوع و مبقاش يعدي يوم غير لما نتكلم مع بعض انا بقيت مغرم بيها و في يوم و احنا بنتعشي سوي قولتلها تتجوزيني لقتها اتكسفت و وشها احمر قولتلها انا مش بهظر او بتحك عليكي تعالي معايا و روحنا للمأذون و اتجوزنا و خدتها وروحنا الفيلا بتاعتي و قولتلها اطلعي غيري هدومك بسرعة والبسي فستان سهرة و ساعة و هعدي عليكي روحت مطعم خاص اتفقت معاهم ان هم يبهرو مراتي النهارده و جهزت كل حاجة و روحت لقيتها نازلة ع السلم و شكلها زي الاميرة او احلي كمان بكتتييير خدتها في حضني و بوستها لاول مرة من بقها بوسة طويلة و ركبنا العربية سوا و قولتلها تغمض عينيها و فتحتها و احنا داخلين القاعة عجبتها الموفجأة اوووي و قدمتلها عقد الماظ سحرها و رقصنا سلو شوية و اتعشينا و روحنا الفلا لقيتها نازلة من العربية قولتلها رايحة فين قالتلي همشي قولتلها لا استني شلتها من العربية لحد غرفة النوم بس انا كنت اتصلت بالشغالين انهم يوضبو الغرفة واحنا بره و اديتهم اجازة شهر دخلنا الغرفة و حطتها ع السرير بهدوء عجبتها اووي الغرفة ابتديت ابوسها من خدها و عنيها و ودنها و رقبتها لاحظت انها حبت اووي البوسة من رقبتها اعدت ابوس فيها و وانا ببوسها كنت بقلعها براحة الفستان و كانت كل لما تظهر حته ابوسها و الحس فيها و وانا بقلعها لاحظت انها مش لابسة برا فقعدت امص و الحس الحلمة بتاعتها و امص بزازها وهي كانت بتتاوه و عماله تصرخ بس بصوت مش مسموع و بتقول امممممممممممم اااااااه ااااه اممممممم اوووووففففففف ااااه اححححاححح و انا فرحان اووي ان انا بمتعها و نزلت ع بطنها و شوفت انها مركبة حلق في سررتها ده غير اللي مركباه في لسنها و شكله تحفه عليها اكمن بشرتها برونزي قعدت الحس فيه و هي تتاوه ااااااه اممممممم و تقولي كمان الحس اووي يا رافي و قعدت الحس لحد منزل ع كسها بشيل الاندر من عليه لقيتها حطه حلق في بظرها اوووووف كان شكله نار وانا اول ما شوفتو كده فضلت الحس فيه جامد وقعدت انيكها بلساني و اخل لساني في مهبلها وانيكه بيه ونزلت لحس في فخادها و رجليها لحد ما وصلت لصوابعها فضلت الحس فيهم صباع صباع وامصهم و هي هاجت اوي من الحركة دي لقيتها قلبتني بقت هي اللي فوقيا و قعدت تبوسني و تاخد لساني في بقها و تمصه جامد و ريقي يختلط مع رقها و قعدت تنزل باللحس و فكت القميص و قعدت تلحس حلماتي و تعض فيهم و انا اتاوه جاااااامد و انا من نوع الجاله اللي شايل شعر صدري و زبي بالليزر عشان يبرز عضلاتي اكتر هي شافت كده لقيتها هاجت اوي فكت البنطلون وخدنا وضع 69اول مفكت البنطلون و ظهر زب لقيتها شهقت لان كان قضيبي نايم و طوله حوالي 22 فضلت تلحس و تمص زبي لحد مقلبتها و حطيت رجليها ع كتفي و ابتديت احط زبي ع كسها بس اول محطيته صرخت جامد و قالتلي بالراحة انا مفيش حاجة حطتها في كسي من ساعة 4 سنين حتي صوابعي محتطهاش قولتلها حاضر بقي بدخله بالراحة و اول لما طلعته لقيت نقط دم ففهمت ان كسها ضاق لدرجة انه نزل دم لما جيت انكها قعدت اخله و اطلعه بالراحة و هي تتاوه و تصرخ وتقول ااااااااه اااااااه مش قادرة دخله جامد وانا مش راحم بدخله و خرجه جامد و بسرعة اووووي و هي تقولي اسرع اسرع مش قادره مش قا ااااااااااااااااااههاااااااااااااهه و عرفت انها نزلت شهوتها و قعدت اسرع لحد مقولتلها انا هجيب مش قادر قالتلي هتهم في كسي مستنتهاش تكمل و نزلت في كسها قعدت تتتتاوه جااااامد و نلت شهوتها تاني وانا بنزل اترميت جنبها ع السرير و انا عمال ببوس فيها قالتلي انا هدخل اخد شاور سيبتها تروح و قعدت شويه ارتاح و فكرت اني ادخل اخد شاور معاها فتحت الباب و دخلت عندها تحت الدش و حمينا بعض و انا امسك طيزها ابعبص فيها شيه و امسك بزازها امص فيهم شويه وهي نزلت تمص زبي لقيته وقف تاني لقيتها خدته بين بزازها وقعدت انيكها فيهم و قولتلها هنزل قالتلي عايزاهم في بقي اول منزلت لقيتها خدت زب و شربت اللبن كله مفيش نقطه و احده طلعت بره خرجنا من الحمام و بوسنا بعض و خدتها في حضني و نمنا عريانين ملط سوا
وصحيت علي......
هشوف تعليقاتكو وهنكمل الجزء الجاي
 

ام عمر

Administrator
ادارة المنتدى
#2
لص الجزء اللي فات ع ان انا و مراتي صافي حضنتها و نمنا سوا عريانين.
الجزء التاني
صحيت علي ايد بتمسك زبي جامد فبفتح عيني لقيت صافي بتمص زبي اوي قولتلها ايه ده انتي مشبعتيش من امبارح قالتلي ازاي اشبع و انت فتحت عنيا تاني علي عالم الجنس قولتلها طيب اصبري عليا و عدلت نفسي و خدنا و ضع 69 و قعدنا نمص و نلحس لبعض لقيتها بتزوق كسها علي بقي جامد و اتعدلت و قعدت ع بقي و تحرك نفسها جامد عليا و تقولي ااااااه الحس جامد ياخول و يا متناك و تضربني ع صدري و وشي انا محبتش كده جيت اقومها لقيتها اتبولت في بقي و وشي اتضايقت اووي من اللي حصل زقتها و وقعتها ع الارض و دخلت اخد شاورو لما طلعتلها لقيتها بتقولي اتضايقت ليه ياخول قومت ضربها قلم عشان تفوق و قولتلها شغل السادية و المسترس ميمشيش عليا و رحت مطلقها و قولتلها لما ارجع من بره القيكي مشيتي و انتي مرفوده من الشركة مفهوم و مشيت ورحت النادي لقيت حد بيخبط علي كتفي ببص ورايا بغيظ لاني افتكرت انها صافي لقيتها نهي.
اكلمكو شويه عن نهي اللي كانت مراتي بالرغم من انو كان جواز صالونات بس انا وهي حبينا بعض بجد لان نهي مكنش فيها اي غلطة غير انها مش كانا بتريحني جنسيا هي اقصر من بحاجة بسيطة اوي و شعرها لونه احمر غامق كان بيدوبني فيها وبزازها و طيزها كبار و بيضا جداااا بس مش بياض تلجي لا بيضا و جسمها تحس انه فيه دمويه و كانت من النوع الساحر و الحنون اوي كانت دايما تعاملني ع اساس اني ابنها بس بجد انا كنت بعشقها بس هي من النوع الملتزم و بنت ناس اووي ومحترمة و شيك و ع فكرة هي محجبة بس اللي هو حجاب شيك و كده بس بالرغم اننا اتطلقنا بس كنا اصحاب و هي كانت مشتركة في نفس النادي بتاعي وكنا بنكلم بعض عادي .
حسيت ان نهي جايه قي الوقت المناسب لقيتها بتقولي ازيك يارافي ايه ده مالك.
انا: ...
هي:انا اول مره اشوفك متضايق كده في ايه ايه اللي حصل؟؟
انا: انا اتجوزت امبارح.
هي:طب وايه اللي منزلك يوم الصباحيه
انا: منا جايلك في الكلام اهو انا اتجوزت و مكنتش اعرفها كويس هي اسمها صافي بس خدعتني و طلعت مسترس و انتي عارفاني مبحبش الشخصيات اللي بتبقي كده.
هي: اه طبعا عارفاك انت هتقولي و بعدين كمل .
انا: لما لقيتها كده رحت مطلقها و قولتلها مش عايز اشوفك تاني هنا. و وانا بتكلم قعدت اعيط مقدرتش اتحكم في نفسي و هي لما لقيتني كده قالتلي خلاص متزعلش نفسك اكيد ****مش كتبلك الجوازه دي فلقيتها بتلمح لعلاقتنا انها ترجع تاني.
انا: صح كلميني شويه عن حياتك اتجوزتي ولا لا.
هي: لا منها عارف انا عمري مهفكر اتجوز غير اللي انا حبيته .
حبيت اغير الموضوع و قولتلها معلش انا هضطر امشي عشان اروح الشركة عشان امضي ع شوية اوراق قالتلي اوك.
مشيت و وانا في الطريق قعدت افكر في اللي حصل لحد ماوصلت الشركة ولقيت مدير الحسابات بيقولي ان مدام صافي سحبت 10مليون جنيه يافندم قولتله وانت ازاي تسمحلها انها تاخدهم قاللي هي قالتلي ان انت اللي باعتها عشان تاخدهم يافندم قولتلو روح دلوقت ولو جت اترضوها من الشركة.
دخلت مكتبي ولقيت جواب فتحته ولقيته من الزفتة صافي بتقولي فيه حبيبي رافي احب اقولك اني انا فعلا حبيتك بس اكتر حاجة حبيتها فيك هي فلوسك احب اقولك انك لما قابلتني ع الطريق مكانتش صدفة وان جوازي منك مش غرضه الحب لا انت خدت اللي عاوزه مني وانا خدت اللي عاوزاه منك وان حبيت اسيبلك موقف يعلق معاك عشان تبقي تفتكرني وتبقي تخلي شهوتك تعميك كويس و ع فكره انا مستقيله من الشركه.
ندهت ع السكرتير قولتلو الجواب ده جيه امتي قالي امبارح الصبح يافندم قولتله طب روح انت و حسيت اني مش متدايق خالص وعمال افكر في نهي و ع التلميحات بتاعتها و فضلت افكر ان مش كل حاجة الجنس واني فعلا كنت بعشقها بس طلاقي منها مكنش سببه الرئيسي هو عدم الاكتفائ الجنسي منها لا ده كان بسس خلاف عائلي و اني كنت بتمني اخلف منها وقررت اتصل بنهي و نتقابل ع العشا و قالتلي ماشي.
اول ما قعدنا قولتلها تتجوزيني لقيتها بصالي بطريقة كلها لهفة و دهشة.
انا:مالك مبترديش ليه اوعي تكوني لسه مبتحبنيش.
هي:............
انا: هو مش انتي كنتي بتلمحيلي الصبح ع كده. لقيتها قاطعتني
هي: لا انا مقصدتش انك تفهم حاجة زي كده انت اللي فهمت غلط.
انا: غلط ؟؟ انا اسف اوي لو عدم فهمي او كلامي دايقك عن اذنك. و حاسبت ع الحاجة و مشيت روحت الفلا و قعدت ابكي من شدة اللي حصل اتجوزت واحده نصابه و عشيقتي مبقتش تحبني و الفلوس اللي اتخدت قرت اني اسافر اغير جو عند صاحبي هو زي اخويا اسمه طارق في لندن و حجزت طيارة قبل منام .
صحيت الصبح و سافرت رحت عنده وكان فرحان اوي بيا هو ومراته هو مكنش مخلف مراته كان متجوزها من لندن و وانا قاعد
لقيتهم بيبوسو بعض قدامي فقلتلو انا هخرج بره شويه عشان تعرفو تاخده راحتكو قالي اوك. خرجت و ضلت اتمشي و شويه اعيط ع ان طليقتي مبقتش تحبني و شويه اضحك ع غبائي اني صدقت التانية بنت الحراميين و قررت اني ارجع تاني مصر و اني لازم اتغير بس مش عارف ازاي ولما رجعت مصر قررت اني اغير مصيري وجاتلي الفكرة اللي هتغير حياتي كلها الفكره كانت اني لازم ابيع شركتي و اني ابيع الفيلا والعربيات وكل ما املك واحطهم في البنك و هستقر في احد الاحياء الشعبية جدا و هاخد شقة ايجار و فعلا نزلت وابتديت ادور ع شقق للايجار وفعلا اجرت شقة ب 300جنيه كان ساكن في الشقة اللي تحت ست كبيرة في السن قاعده مع بنتها عندها25سنة و اللي فوقي راجل متجوز بس الاثنين كبار في السن طبعا عرفت المعلومات دي من صاحب البيت اول ما قعدت لاقيت واحدة ست طالعة بصنية اكل عرفت انها الست الي تحت قولتلها اهلا قالتلي انا بسنت جارة حضرتك اللي تحتيك انا عرفت ان حضرتك اول يوم ليك و دي حاجة بسيطة اتفضل خدت منها الاكل ولقتها استأذنت ونزلت قفلت الباب و قعدت اكل لاني كنت جعان اووي خلصت اكل و غسلت الحاجة وعملت شاي و قعدت افكر فيها بسنت كان باين عليها انها بنت ناس و عز قوي كانت لابسة جلبيه محتشمه وطرحه هي كانت رقيقه اوووووي وملامحها قمر و سرحت بتفكيري معاها .
لالالالالالا كده مينفعش ايه بقي كل لما قابل ست افكر فيها كده مينفعش فقررت اني اتجاهلها بس باحترام دخلت غرفتي و نمت نوم عميق تاني يوم صحيت ع جرس الباب بشوف مين لقيتها هي بسنت و معاها اكل فتحتلها و لقيتها شهقت بصوت عالي و ودت وشها الناحية التانيه فببص ع نفسي لقيتني مش لابس حاجة غير البوكسر و زبي منتصب اووي قفلت الباب بسرعة و لبست تي شيرت وشورت وفتحتلها و قولتلها انااسف اوي كنت لسه صاحي من النوم قالتلي ولايهمك اتفضل الفطار قولتلها بس كده انا تألت اوي ع حضرتك قالتلي لا ابدا ونزلت قفلت الباب و كان الاكل طعمه حلو اوي وفكرت اني عمال اجر ناعم معاها كنا الجمعه الساعة 7 الصبح بدري خلصت و عملت 3كبايات شاي ونزلت بالاطباق والصنيه لقيتها فتحتلي خدت الحاجة مني وسلمت ع امها اسمها سهر وكانت حاجة كده اووف عليها بيضة ومش لابسة برا ولا اندر وتخينة و مربربة اوي سلمت عليها وقعدنا مع بعض واتكلمنا و عرفت منهم ان بنتها مش متجوزه وان ابوها ميت وقعدت شويه و رحت اصلي الجمعه وجيت قولت ادور ع شغل ولقيت شغلانة مش بطاله نظرا لاني معايا شهادات كتير ف اشتغلت في صيدليه وقالي صاحب الصيدليه اني هبدا من يوم الحد الصبح قولتله اوك رجعت ع اخر النهار لقيت بسنت وانا طالع قولتلها ازيك يابوسي لقيتها اتكسفت و وشها احمر اووي بتقولي الحمد لله تحب احضرلك الغدا قولتلها انتي بتعملي كده ليه حد قالك اني مبعرفش اطبخ قالتلي لا بس انا سالت عنك و قالولي انك مش متجوز فقلت لنفسي اكيد انك مش بتعرف تطبخ قولتلها سالتي مين بقي قالتلي مش هقولك طبعا قولتلها طيب بصي المره دي انا مش هكسفك بس المره الجاية انا اللي الدور عليا اتفقنا قالتلي اوووك قولتلها سلميلي ع طنط سهر قالتلي طنط؟؟؟ هههههههه حاضر سلام.
عملت اكل حلو جامبري و سمك ونزلت اديهم لقيت سهر فتحتلي و جمبيها بسنت قولتلها ازيك يا طنط قالتلي طنط؟؟؟ طنط ايه ياولا قعدت انا وبسنت نضحك قالتلي انا مش كبيره للدرجة ده انا حتي لسه شباب قولتلها ماشي يعني اقولك ايه قالتلي سوسو هههههههماشي ياسوسو دوقو بقي اكلي و عمايل ايديا و قعدنا ناكل سوا و قولت لبسنت فين الحمام قالتلي ع ايدك الشمال دخل و قفلت الباب و غسلت اديا و وانا بنشف اديا لقيت كلوت حد فيهم خدته و قعدت اشم فيه كانت رحته جنان لقيت زبي قام و وقف جامد خدت الكلوت ولفيته ع زبي و ضربت عشره عليه و حطيته تاني بس لسه منمش و سمعت صوتهم بره ف لبست بسرعه و خرجت لقيت حاجة غريبه اوي....

نكمل الجزء الجي